Sugestii

Am incercat sa structurez ideile dupa urmatoarea logica:
– necesitatea si importanta democratiei in pagina – Societata Civila
– mecanismele si institutile de implementare a democratiei – Democratie
– democratia aplicata in Romania in pagina – Politica damboviteana
– (non)functionarea institutilor statului si masuri de reforma – la pagina de – Masuri Anticoruptie

Ce dezbateri v-ar interesa?
Ce parere aveti despre temele din paginile alaturate?

Despre Deceneu
"Lumea nu va fi distrusa de cei care fac rău, ci de aceia care îi privesc şi refuză să intervina.” - Albert Einstein

2 Responses to Sugestii

  1. Karina says:

    Bine te-am gasit! Ma bucur mult ca ti-ai deschis un blog unde ideile tale atat de bine structurate sa se regaseasca usor. Mi se par interesante toate temele. O sa intru sa citesc. Cel mai repede acum parca m-as apuca de capitolul…constitutie.

  2. decantare says:

    Bine ai venit si multumesc de publicitate.
    Pentru Constitutie nu am deschis un capitol, pentru ca am considerat ca nu-i cazul sa fie schimbata, dar putem discuta si despre ea.

