Un guvern de vis (leapsa)

Ce leapsa am primit, de la Paratraznetul Fanica, o tema in care nu cred.
Un guvern care, ce sa faca? Sa administreze criza?
Nu are cum sa repare dezastrul produs in 20 de ani, fara suporul partidelor parlamentare care au generat-o.

Sa incerc cateva nume

PREMIER Marie Rose Mociornita

La MINISTERUL ECONOMIEI: Ilie Serbanescu
La MINISTERUL JUSTIŢIEI ŞI LIBERTĂŢILOR CETĂŢENEŞTI Renate Weber
LA MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Daniel Daianu
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ŞI LOCUINŢEI Andrei Dimitriu
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE Dna Maria Campeanu

Leapsa transmisa la CEPECA, Conul Dinu, Vlad Rosca

Despre Deceneu
"Lumea nu va fi distrusa de cei care fac rău, ci de aceia care îi privesc şi refuză să intervina.” - Albert Einstein

One Response to Un guvern de vis (leapsa)

  1. Chat Noir says:

    Weber, Dăianu şi Câmpeanu – îi am şi eu. Şerbănescu a fost cât pe ce să intre. (Acum am terminat să fac primul meu guvern – trag cu ochiul şi la ceilalţi).

