Blog de blog 2009

Concurs de bloguri
Din sfera mea restransa de cunostinte –
1. Marele premiu – Pentru ca-mi place tematica, profunzimea, argumentatia Romania obiectiva Dan Selaru
2. Cel mai bun blogger dintre scriitori – Hobitu
3. Cel mai bun scriitor dintre bloggeri – x
4. Blogul cu cel mai mult umor – Pamflezistul- Alin Farcas
5. Cel mai bun critic literar – x
6. Cel mai bun cititor (al meu)– Dan Patrascu.
7. Cel mai bun blogger dintre politicieni – Alina Gorghiu
8. Cel mai bun politician dintre bloggeri – C P Tariceanu
9. Cel mai informat blogger – Pe surse
10. Cel mai simpatic blogger/bloggerita – Oana Portase
11. Cel mai gustos blog – X
12. Cel mai bun blog al unui ziarist – Palatul lui Sutu
13. Cel mai bun blog anti-basist – Roxana Iordache, (Lilick fara nominalizare)
14. Cel mai fericit blogger – Teo Negura
15. Blog de criza sau blogger crizat – Scenarii economice Daniel Cazangiu
16. Cel mai artistic blog – Andreea Caprescu
17. Cel mai bizar blog – X
18. Cel mai bun traducator din româna în româna (pe baza unui test la care poate participa oricine, blogger sau nu) – X
19. Cel mai bun comentator politic – Blogul lui..@Cepeca
20. Cel mai bun blog de discutii/dezbateri – Garcia Muerte
21. Premiul Voltaire (Sa ne cultivam gradina) – X
22. Cel mai cunoscut dintre bloggeri – Mircea Badea
23. Cel mai bun blogroll – Flavius Obeada si Aristotel Costel
24. Cel mai bun blog de sport – X
25. Cel mai schimbator blog – Simona Ionescu 🙂
26. Cel mai luptator dintre bloguri – Roxana Iordache (Lilick nu se pune)
27. Cel mai bun blog de moda si/sau vintage – X
28. Cel mai activ blogger – Roxana Iordache Anca Radu
29. Cel mai prost blog – X
30. Cel mai bun pamfletar dintre bloggeri – Pamflezistul- Alin Farcas
31. Premiul “Pixelul albastru si flacara violeta” –
32. Premiul de popularitate – Mos Califar
si hors-concurs (apare in toate blogroll-urile, da nu stiu de ce ! 🙂 Satmareanca! Crina Dunca

Pentru ce mi-am consumat o parte din viata !

PS Gata! Este varianta finala.

Despre Deceneu
"Lumea nu va fi distrusa de cei care fac rău, ci de aceia care îi privesc şi refuză să intervina.” - Albert Einstein

17 Responses to Blog de blog 2009

  1. pamflezistul says:

    Am haplit doua categorii! Creste inima-n mine, de da pe dinafara! Si vin astia… vulturii politici… sa se infrupte din ea. Si-atunci pac, pamflezia. 🙂

    Merci fain!

  2. Lucia Verona says:

    Crina (Satmareanca) e in juriu.

  3. Dan Selaru says:

    Sunt onorat. Tocmai acum cand ma gandesc sa ma las.

  4. Dan Patrascu says:

    Multumesc Deceneu pentru premiul pe care mi l-ai dat. Te-am nominalizat la o provocare in postul cu mirajul teoriilor conspirationiste. M-as bucura sa-i dai curs.

  5. Florin Matei says:

    Deceneu,

    Locul la ,,cel mai prost blog” e vacant… Nu înţeleg de ce. De vreme ce se premiază superlativele, de ce nu se premiază TOATE 🙂 ?

  6. Hobbitul says:

    multam pt nominalizare

  7. Lilick says:

    Eu te-am nominalizat la dezbateri. 🙂

  8. Sunt onorata 🙂

  9. teonegura says:

    Iti multumesc pentru premiul tau, exult:)

  10. Marian says:

    Buna ziua,
    Realizez o cercetare sociologica care implica raspunsul blogerilor. Va rog sa imi raspundeti la chestionarul din link-ul de mai jos.
    Multumesc foarte mult !
    https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHBLWUc1eWM4TnYzdXhCUG82NVBCRnc6MQ&ifq

