Reactia BCR tipic romaneasca

Am primit raspuns de la BCR la „sesizarea” mea prin e-mail, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire, din care citez mai jos.

Avand in vedere cele prezentate, regretam inconvenientul creat si va asiguram ca intelegem pe deplin nemultumirea Dumneavoastra, fapt pentru care va restituim suma totala de 7.49 ron (2.49 ron depunere de numerar + 4.00 ron comision depunere numerar in contul altor clienti + 1.00 ron comision de depunere numerar), precum si un bonus in suma de 7.49 ron – suma ce reprezinta echivalentul comisioanelor incasate de Banca. In acest sens, va rugam sa va prezentati la BCR Sucursala Judeteana Brasov, pentru a ridica sumele mentionate.

De asemenea, va informam ca in masura in care veti redeveni clientul BCR, pentru operatiuni derulate prin intermediul contului curent, Banca nu va percepe niciun fel de comision pe o perioada de 3 luni.

Obiectivul Bancii Comerciale Romane S.A. este de a oferi clientilor sai servicii la un nivel calitativ corespunzator exigentelor si in aceasta idee, va multumim pentru implicare.

In speranta unei colaborari benefice ambelor parti si asigurandu-va de consideratia noastra,

Va multumim

Directia Managementul Segmentelor Retail-CRM

Cum scriam la subiectul anterior, in loc sa rezolve fenomenul, sa caute cauzele si sa anunte masurile catre populatie, BCR-ul ia masuri punctuale si are impresia ca a rezolvat un caz returnand o suma derizorie, care nu reprezenta cauza reala a sesizarii.
Cauza reala era procedura birocratica si rigida, care nu are in vedere satisfactia clientilor, si prin care se consuma resurse mai mari decat beneficile obtinute.
Pentru mine deranjul a fost mic, pentru ca sediul BCR este in drumul meu zilnic, dar sa ne imaginam ca era un client dintr-o localitate de la 10 km care era pus pe drum sa achite 2.49 ron. Pentru un asemena client s-a schimbat ceva? Nu!

Prin scrisoarea transmite mesajul „ne facem ca ne pasa” de clienti.
Daca vor sa demonstreze ca le pasa trebuie sa rezolva fenomenul, adica procedura, softul si alte carente organizatorice.

Traim in Romania si rezolvam problemele punctuale, iar in politica schimbam ministrii sau guverne in loc sa ne interesam de politici (masuri).

Anunțuri

Despre Deceneu
"Lumea nu va fi distrusa de cei care fac rău, ci de aceia care îi privesc şi refuză să intervina.” - Albert Einstein

2 Responses to Reactia BCR tipic romaneasca

  1. Majoritarul says:

    Daca textul de raspuns al BCR a fost luat cu Copy/Paste este remarcabil numarul de greseli din acel comunicat. Daca este asa insemna ca BCR acorda acestor solicitari si raspunsuri exact aceeasi atentie pe care o acorda si clientilor.
    Din pacate pentru ei momentul de liniste cand clientii nu ii vor mai deranja va fi su ultimul 🙂

    • Deceneu says:

      Nu a fost cu copy/paste si unele erori au fost din vina mea. Am corectat cele introduse de mine.

%d blogeri au apreciat asta: